Nie jesteś zadowolony z zakupu? Bez problemu! rynekrodzinny.pl stara się zapewnić najlepszą obsługę swoim klientom. Dlatego zapewniamy pełny zwrot pieniędzy za każdy przedmiot, który jest wadliwy lub nie spełnia Twoich oczekiwań.
30-dniowa polityka zwrotów dotyczy wszystkich zakupów. Koszty zwrotu ponosi Klient. Zwracane produkty muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Przedmiot(y) należy zwrócić w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu. Jeśli przedmiot jest uszkodzony lub znajduje się w innym stanie, który zmniejsza jego wartość odsprzedaży, automatycznie obowiązują zasady zwrotów. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami.
Uskarżanie się
Jeśli zauważysz coś złego w przedmiotach, prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas. Wystarczy, że złożysz skargę w ciągu miesiąca od wykrycia błędu, najlepiej jednak, aby obie strony powiadomiły nas o tym jak najszybciej. Główną zasadą jest to, że reklamację należy zgłosić nie później niż dwa lata od otrzymania towaru. Wady nie mogą powstać w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu lub innego niewłaściwego zachowania, które spowodowało uszkodzenie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania na ten temat, skontaktuj się z nami.